23 Ağustos 2010 Pazartesi

Blogumuzun ilk görünür başarısı

Yemek konusuna ilgim, kursa başlamadan önce de vardı. Birkaç yemek blogunu kaçırmadan takip eder, görsellerine imrenerek bakardım. Yaptığım yemekleri fotoğraflamaya başlamam ise, kurstan sonra gerçekleşti.. Tabii ki bunda İSMEK Zeytinburnu Kurs Merkezi'nin tatlı dilli Yemek Kursu eğiticisi Serpil DEMİREL'in çok büyük katkısı var.. Kursta öğrendiğim, evde de keyifle uyguladığım tariflerden biri olan Avunya Mantısı tarifini, blogunu keyifle izlediğim Devletşah ÖZCAN'ın Selva Makarna ile birlikte hazırladığı sitenin tarif yarışmasına göndermiştim. Tarif, 42 tarif içinde birinci olarak denenmeye layık görülmüş.. Önümüzdeki günlerde fotoğraflı bir tarif yayınlanacak.. Öğrenir öğrenmez heyecanımı paylaşmak istedim, daha sonra tarif yayınlanınca onun linkini de paylaşırım inşallah.. Nasıl mutlu oldum anlatamam :))

2 yorum:

  1. Hayırlı olsun. Başarınızın devamını cenabı Allah'tan niyaz ediyorum. Umarım ki, yemek hususunda patent sahibi olursunuz. Hatice Hilal ERDEM

    YanıtlaSil
  2. İncelikli yorum için teşekkür ederim.. Mutfak iyi bir terapi yeri:) Bana kendi mutfağımda profesyonel olmak yeter...

    YanıtlaSil

Tarif Hakkında Ne Düşünüyorsunuz??